Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

(+48) 44 7 260 370
8:00-16:00
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Status zamówienia

Każda kupujący, który złożył w naszym sklepie zamówienie, otrzymuje wiadomość mailową z kompletacją zamówienia oraz innymi informacjami dotyczącymi wysyłki i płatności.
W tej samej wiadomości zamawiający otrzymuje informację z indywidualnie przydzielonym numerem zamówienia.
Umożliwia on sprawdzenie aktualnego statusu zamówienia – zarówno telefonicznie, jak też samodzielnie przy przeglądaniu historii zamówień.
Aby przejrzeć listę ostatnich zamówień, należy zalogować się w serwisie www.czescidoprzyczep.com.pl i kliknąć w zakładkę „Toje konto”. Po wejściu w historię zamówień bez trudu odnaleźć można wszystkie informacje o stanie realizacji zamówienia.
O zmianie statusu zamówienie kupujący jest informowany każdorazowo wiadomością e-mail, wysyłana na adres podany w czasie rejestracji lub składania zamówienia.

Statusy zamówienia oraz ich znaczenie.

Oczekuje
Zamówienie zostało zapisane w systemie i oczekuje na weryfikację.

Oczekuje/brak wszystkich produktów
Zamówienie zostało zapisane w systemie, zweryfikowane przez naszego pracownika, ale do jego realizacji brakuje wszystkich zamówionych produktów.
W takiej sytuacji możemy zaproponować inny zamienny produkt, usunąć brakującą pozycję z zamówienia, usunąć całkowicie zamówienie lub też oczekiwać na dostawę brakującego produktu do naszych magazynów.

Przekazane do realizacji
Zamówienie zostało pozytywnie zweryfikowane i przekazane do zrealizowania. W przypadku zamówień przedpłacanych, status ten oznacza również iż nie odnotowano jeszcze wpłaty na konto, zamówienie jest jednak kompletowane i przygotowywane do wysyłki.

Zapłacone
Status wyłącznie dla zamówień z opcją przedpłaty - potwierdza wpłynięcie należnej kwoty na konto sklepu.

Wysłane
Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i wysłane do kupującego.

Anulowane
Zamówienie zostało anulowane całkowicie.

Zwrot
Zamówienie zostało zwrócone, kupujący nie podjął w terminie zamówionych produktów lub też kupujący odstąpił od umowy kupna i zwrócił zamawiane produkty w stanie nienaruszonym. Przesyłka ze zwrotem dotarła do sklepu.

Witryna stworzona na platformie