Jak kupować.
Znalazłeś interesujący Cię produkt?
Możesz od razu przystąpić do zakupów.
Jeżeli wybrany towar dostępny jest w różnych wersjach – należy wskazać odpowiednią opcję.
Następnie, należy określić ilość i dodać całość do koszyka wciskając odpowiedni przycisk.
Po dodaniu pierwszego towaru do koszyka, pojawi się okno z opcją wyboru: koszyk lub kontynuowanie zakupów.
Aby dokonać zamówienia nie jest konieczna rejestracja.
W koszyku zostaniesz poproszony o podjęcie decyzji, czy ma to być zakup jednorazowy, czy też zechcesz zapisać dane adresowe w naszym systemie poprzez rejestrację.
W obu przypadkach poproszony zostaniesz o wypełnienie identycznego formularza zamówieniowego, sprawdzającego podstawowe informacje potrzebne do realizacji zamówienia.
To czy chcesz pozostawić nam swoje dane zależy tylko od Ciebie.
Dla osób decydujących się na rejestrację, zarówno dane wysyłkowe, jak i te niezbędne do wystawienia FV, zapisane zostaną w naszym systemie, tak by w przyszłości nie było potrzeby wpisywania ich ponownie.
Od tego momentu, do zalogowania wystarczającym będzie podanie nazwy i hasła.
Jeżeli wybierzesz opcję rejestracji, pamiętaj, że przed kontynuowaniem zakupów należy aktywować swoje konto za pomocą linka aktywacyjnego, który automatycznie zostaje wysłany na podany w trakcie rejestracji adres e-mail użytkownika.
W przypadku zagubienia hasła wystarczy wpisać adres e-mail w polu „Przypomnij hasło”, a zostanie ono na nowo wygenerowane i wysłane na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.
Hasła są zapisywane w systemie w formie niejawnej, tzn. że poza użytkownikiem nikt ich nie zna.
W przypadku zagubienia hasła system wygeneruje nowe hasło automatycznie.
Przy pierwszym logowaniu należy je zmienić.
Zarejestrowani użytkownicy mają ponadto możliwość śledzenia losów przesyłki oraz otrzymują wgląd w historię zamówień z ostatnich miesięcy, a także korzystanie z rabatów oraz promocji przeznaczonych dla zarejestrowanych użytkowników.
Ostatnim punktem jest wgląd w podane dane adresowe (zarejestrowani użytkownicy mogą je każdorazowo zmienić – planując wysyłkę np. do miejsca pracy) oraz całkowity koszt zamówienia łącznie z uwzględnieniem kosztów przesyłki.
Następnym etapem, po zatwierdzeniu kosztów zamówienia jest wybór metody płatności.
Do dyspozycji kupującego jest 5 różnych formy płatności za zamówienie.
Płatność za pobraniem - w tym przypadku zapłatę za zamówienie należy uiścić gotówką kurierowi dostarczającemu przesyłkę.
Przedpłata - należną kwotę należy przed realizacją zamówienia wpłacić na rachunek bankowy podany w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
Dotpay - płatność online realizowana przez system obsługi płatności Dotpay.pl pozwalający na dokonanie zapłaty kartą bankową lub kredytową, e-przelewem.
E-rata - płatność w systemie ratalnym Erata obsługiwana przez system obsługi płatności Dotpay.pl.
Gotówka - forma płatności występująca jedynie w przypadku odbioru zamówienia bezpośrednio w sklepie.
Po sfinalizowaniu transakcji na adres e-mail wysyłana jest wiadomość z zestawieniem zamówionych produktów oraz danymi potrzebnymi do zapłaty (jeśli wybrana została przedpłata).
W przypadku błędów lub zmian - skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem [email protected]
pobierz Regulamin Sklepu Internetowego
pobierz Politykę prywatności Sklepu Internetowego
pobierz formularz odstąpienia od umowy
pobierz formularz wymiany produktów
pobierz formularz reklamacji produktów